Proč mnoho obchodních řetězců používá k propagaci reklamní tašky?

Proč mnoho obchodních řetězců používá k propagaci reklamní tašky?

Asi není žádnou novinkou, že úspěch jakékoliv firmy závisí z velké části na reklamě. Právě díky ní získáváme nové zákazníky, seznamujeme je s našimi produkty a říkáme jim, proč by si je měli koupit. Také dostáváme tímto způsobem jméno naší firmy do povědomí lidí.

 

Je tedy jen pochopitelné, že na marketing jde u mnoha firem velká část z rozpočtu. A z dobrého důvodu. Právě ona totiž často rozhoduje o úspěchu, nikoliv kvalita nabízeného produktu. Otázkou ovšem je, jakým způsobem reklamní kampaň vést.

 

taska2

 

Samozřejmě se obvykle používá více způsobů, které se navzájem doplňují tak, aby jejich výsledný efekt byl co největší. A ačkoliv například klasická televizní reklama je mezi běžnými lidmi zdaleka nejznámější, není rozhodně jediná.

 

Jednou z často používaných strategií je i rozdávání nejrůznějších reklamních předmětů. Ty mohou být buď dány zadarmo, nebo je daná firma prodává. Samozřejmě se můžeme ptát, proč bychom za ně měli platit. Avšak jak uvidíme, důvod zde je.

 

Tím zdaleka nejprodávanějším z těchto předmětů jsou reklamní tašky. Ty najdeme prakticky v každém obchodě. Na sobě často mají logo a jméno daného podniku někdy pak i jeho heslo. Často mají zajímavou grafiku. Proč jsou ale tak výhodné?

 

taska3

 

Jednoduše řečeno, zde je cílem dostat danou firmu do povědomí lidí. A tyto tašky jsou obvykle nošeny otevřeně, a často jsou použity i vícekrát. To znamená, že ostatní je uvidí, a budou tedy vědět, že daný člověk v onom obchodě nakoupil. A zřejmě byl spokojený, takže je jasné, že se nejedná o špatný obchod. Takže jej půjdou zkusit také. Tím se získávají noví zákazníci.

 

To však není ani zdaleka vše. Dále musíme vzít v úvahu fakt, že za tyto tašky platíme. Dříve mohly být dávány i zadarmo, a mnohé řetězce to tak i dělaly, dnes je však nutné za ně platit. To znamená, že obchod na jejich prodeji vydělá. Neboť i když stojí jen pár korun, stále je to vyšší částka, než jaké byly výrobní náklady. A to se rozhodně vyplatí.

5/5 - (1 vote)